Followers

Digital clock

Thursday, 30 August 2012

Kecuaian kerajaan BN : Majlis Peperiksaan sendiri bocorkan soalan temuduga kenaikan pangkat.


KUALA LUMPUR, 30 Ogos 2012 - Disebabkan terlalu bosan menyediakan soalan mengikut format soalan bagi temuduga kenaikan pangkat, seorang pegawai sanggup membocorkan semua 10 soalan temuduga yang mempunyai jawapan yang sama itu. 

Bagaimanapun, semasa dihubungi melalui telefon beliau enggan mengulas lanjut hanya menjawabnya dengan SMS dan mengirimkan soalan-soalan berkenaan yang baru diterima sebentar tadi. 

Soalan-soalan :

1. Di manakah di dunia ini seorang pemimpin yang aksi seksnya boleh ditonton jutaan manusia seluruh dunia tetapi masih tidak tahu malu dan rasa tidak bersalah?

2. Teliti gambar di atas, di negara manakah lokasi penggambaran aksi China Doll ini di ambil?

3. Pemimpin dari negara manakah yang kegemarannya meliwat orang namun masih boleh bebas terus melakukannya lagi?

4. Dari manakah asalnya Elizabeth Wong, seorang penyanyi yang kemaluannya pernah dipamerkan di internet namun menerima sokongan orang-orang Islam?

5. Parti Islam dari negara manakah yang memecat ahlinya kerana bertindak menentang usaha gereja memurtadkan orang Islam?

6. Negara manakah di dunia ini yang memiliki barisan pemimpin parti pembangkangnya paling suci, berwibawa dan mulia tetapi kemaluannya mudah dijumpai di carian Google?

7. Pemimpin Islam warisatul anbia dari negara manakah yang bau kemaluan perempuan isteri orang melekat-lekat di mukanya?

8. Di negara manakah letaknya pekan Gombak yang terdapatnya batu-batu yang menyerupai manusia sedang sujud di kaki ibunya?

9. Blogger dari negara manakah yang selalu menulis nama yang sama berulang-ulang seperti KALID GAGAP, ANUAR ALJUBURI, PELIWAT NEGARA, ASMIN JAMBAN, ELI KANGKANG dan MAT SABUN KOMUNIS?

10. Parti politik dari negara manakah yang telah memerintah melebihi 50 tahun namun masih terus diberikan kepercayaan oleh rakyat untuk mentadbir negara disebabkan kejayaannya meningkatkan taraf hidup rakyatnya?

Jawapan sebenar untuk semua soalan di atas ialah MALAYSIA. Selamat menyambut Hari Merdeka!!!

BN boleh menang PRU 13 kalau sama-sama UMNO tak.....

BALING : Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak hari ini menggariskan tiga inti pati utama yang perlu dititikberatkan semua ahli UMNO agar parti yang menunjangi kerajaan itu terus kekal utuh.

"Saya tidak mahu ada budaya politik adu-domba, tidak mahu ada politik berpuak-puak serta tidak mahu ada yang merajuk dan membelot," katanya pada mesyuarat berkelompok serentak membabitkan enam UMNO bahagian di selatan Kedah, di sini, pagi tadi. Najib juga mahu semua pemimpin dan ahli Barisan Nasional (BN) menghayati kematangan dan kedewasaan parti pada erti kata sebenar supaya sejarah 2008 tidak berulang.-bh

Artis dilarang masuk ke hotel kerana berhutang


Lindsay Lohan dilarang masuk ke hotel mewah Chateau Marmont di Los Angeles disebabakan hutang yang belum dijelaskan. Sebelumnya, Lindsay pernah menginap di hotel ini kerana kecantikan hotel dan kemewahannya itu selama 47 hari bermula pada 8 Julai 2012 dengan baki hutang USD 46,000.

"Seperti yang telah kita lakukan berulang kali untuk mencuba menyelesaikan masalah ini dan mendesak selama beberapa minggu terakhir tanpa resolusi apapun. Saya menyesal memberitahu anda bahwa kami tidak akan lagi mampu memberi kredit lebih lanjut bagi anda untuk tetap di hotel," pernyataan pihak Chateau Marmont kepada Lindsay.

Lindsay kemudian diminta keluar dari hotel pada 1 Ogos lalu, dan diminta untuk tidak kembali lagi ke hotel tersebut. Mendengar berita tersebut wakil Lindsay mengaku terkejut akan hal tersebut. Lindsay memang tidak membayar tunggakan kerana menyangka hutang tersebut akan dibayar oleh produser film Liz & Dick. Lindsay juga terkejut mendengar tuntutan hutangnya yang menurutnya terlalu tinggi dan lebih terkejut lagi kerana dilarang kembali ke hotel tersebut.
-Femalefirst

Tan Sri Muhyiddin Charity Golf (TSMCG) berbakti kepada yang kurang bernasib baik


Selepas lebih 10 tahun ditubuhkan, TSMCG tidak henti-henti meneruskan agenda penubuhannya membantu golongan yang kurang bernasib baik samada di dalam mahupun di luar negara. Semalam yayasan amal TSMCG telah menganjurkan majlis jamuan Aidilfitri bertempat di Kelab Golf Glenmarie. Kehadiran hampir 1,000 tetamu jemputan yang terdiri daripada ahli serta jawatankuasa TSMCG, para penderma serta penerima-penerima bantuan dan sumbangan hari raya.

Sejumlah 34 orang atau badan yang menerima bantuan TSMCG berjumalah RM 10,000 setiap satu di antaranya ialah adik LOH Zhen Hong berumur 3 tahun dari Bukit Mertajam, Pulau Pinang yang menerima sumbangan RM 10,000 bagi menampung kos rawatan penyakit artial septal. Manakala adik Aqil Harits Mohd Najib berumur 4 tahun juga menerima sumbangan TSMCG benilai RM 10,000 bagi rawatan penyakitnya. 

Bantuan turut disampaikan kepada pertubuhan-pertubuhan kebajikan, rumah anak yatim, Persatuan Bekas Polis, Persatuan Berdikari OKU Selangor, Malaysian Buddhist Association KL dan Selangor, Klang Valley Alliance dan ramai lagi.
















Pautan ke Tan Sri Muhyiddin Charity Golf di SINI, SINI dan SINI 

Wednesday, 29 August 2012

Kemuncak syahwat menjadikan payudara semakin cantik

Percaya atau tidak, bagi perempuan yang sering mencapai kepuasan syahwat atau orgasme bukan setakat membawa kenikmatan dalam hubungan seks mereka tetapi juga akan menjadikan payudara mereka lebih cantik dan sehat.

Ini disahkan oleh sekumpulan pakar yang telah menjalankan kajian bersama dan berjaya membuktikan bahawa ketika perempuan mengalami orgasme, mereka akan melepaskan hormon-hormon yang mampu menurunkan risiko kanser payudara.

Ketika mencapai puncak kenikmatan, tubuh akan melepaskan hormon oxytosin atau yang dikenal juga sebagai hormon cinta, yang juga dilepaskan ketika seseorang jatuh cinta, ghairah berseksual, orgasme dan menyusui. Pelepasan hormon ini juga telah dikaitkan dengan penurunan risiko kanser payudara.

Beberapa kajian juga menunjukkan hormon oxytosin membantu mengeluarkan zat-zat karsinogen dari cairan payudara yang membuktikan orgasme menjadikan payudara kekal sihat dan cantik. Selain memberi manfaat yang besar terhadap kesihatan payudara, orgasme juga memberikan faedah-faedah yang lain bagi kesihatan fizikal secara keseluruhannya.

Takde modal : Bakal MB Johor cuba raih undi bakal jemaah haji


Ada hati beb nak jadi MB Johor. Baik lupa kan aje la. Dah la takde isu nak ditipunya rakyat, cari la apa-apa isu pun untuk bantai Perdana Menteri. Last last jumpa isu haji, apa lagi dia pun spin la bagi rakyat keliru, biar bakal haji yang dah lama tunggu tu melalak kat Najib dan salahkan kerajaan Barisan Nasional. Tu ajer la modal nya....Kalau yer pun nak jadi hero, carilah mende lain, jangan pasal haji pulak nak dipusingnya, konon-konon nak bela bakal jemaah haji untung-untung dapat undi. Bukan semua mende boleh dipolitikkan.

Tahu ke tidak dia, sebarang nama jemaah yang berpeluang tunai haji, yang biasanya disebut atas kuota Perdana Menteri adalah merupakan kuota khas yang diberikan oleh kerajaan Arab Saudi sebagai tanda pengiktirafan dan hormatnya mereka kepada kerajaan Malaysia. Ada kuota khas, ada kuota tambahan dan ada yang ikut giliran. Ianya sebagai balasan kepada hubungan akrab kerajaan kedua-dua buah negara. 

Penghantaran jemaah haji ini juga langsung tidak menjejaskan penggiliran jemaah yang memang sedia ada dalam senarai ataupun kuota tambahan sekiranya diperolehi. Giliran tetap dengan giliran manakala kuota tambahan akan membolehkan penambahan jemaah yang akan ke sana. Perlu diingat, negara-negara lain langsung tidak menikmati keistimewaan ini yang diberikan khas hanya untuk Malaysia. 

Sepatutnya Din ikut bersyukur dan berterima kasih kepada kerajaan atas hubungan baiknya dengan negara Arab Saudi yang membolehkan lebih ramai jemaah dapat dihantar setiap tahun. Kalau tak tahu, jangan main hentam aje ikut nafsu politik dan lagi apa hal nak kecoh-kecoh, bukan Najib pun yang pilih dia orang ni ke Mekah, tetapi Allah sendiri yang pilih. Tak tau jangan cakap bro...

Woi! Cina, apa lagi lu mau ha?



Dulu orang Cina mintak buah durian kerajaan tidak bagi, kerajaan kata, "Wa ganti buah cempedak boleh ka?" Cina kata, "Okay lah...". Bila dah dapat buah cempedak, Cina tuntut balik buah durian tadi, "Itu durian bau manyak kuat lo, wa mau angkat itu durian jugak". Kerajaan nak buat apa sekarang?

Itulah perumpamaannya dalam isu tuntutan perkauman Dong Zong menubuhkan Chinese Independant High School. Selesai masalah sekolah Cina di Kuantan, tuntut pulak tubuhkan di Segamat, Johor. Lepas selesai satu, satu lagi dimintaknya, mintak dan mintak lagi...sampailah hari kiamat. Diberi peluang mendirikan sekolah Cina swasta masih lagi nak tuntut Chinese Independence High School. Bukannya dapat dimanfaatkan sepenuhnya oleh semua kaum pun, melainkan bangsa mereka sendiri. Nampak tak tebalnya rasis Dong Zong ni.

Masalahnya cuma kat Malaysia aje dia orang berani buat macam ni. Kat Singapork sana takde lah berani pulak bersuara. Habis punah Dasar Pendidikan kalau kerja nak melayan tuntutan yang tidak munasabah ni. Lepas tu hasut semua Cina kata kerajaan zalim dan menindas hak kaum mereka, ada ke patut. Cukuplah dengan bilangan 60 buah sekolah yang ada tu, kalau rasa tak cukup, kita ada banyak sekolah kebangsaan lagi yang sentiasa membuka pintunya untuk semua kaum.

Cina semakin tak munasabah. Memanglah dulupun Cina tak munasabah, tapi sekarang semakin menjadi-jadi pulak lagaknya. Tak sudah sudah menekan kerajaan kerjanya. Tindakan pelampau Cina Dong Zong tidak henti-henti mementingkan diri sendiri serta perkauman membuatkan orang Melayu semakin panas hati. Kalau nak diikut tuntutan dia orang ni, Kementerian Pelajaran toksah buat kerja lain lah, dan boleh lah tukar nama jadi Kementerian Pelajaran Cina.

Terbaru, Dong Zong nak buat hal lagi dengan rancangan kumpul tandatangan dan demo bantahan pada September akan datang di hadapan Pejabat Wee Ka Siong di Putrajaya. Tak habis-habis la lu...

Awang Adek menang di Bachok, Ustaz Nasha menang kerusi BN di Gombak lawan Azmin



Apabila Ustaz Nasha tidak lagi dicalonkan mewakili kerusi Parlimen Bachok dalam pertandingan pilihanraya PRU 13 nanti, laluan kemenangan Awang Adek yang dahulunya ketinggalan 2,896 undi bagi menguasi peti undi pada kali ini semakin jelas, dan ianya sekaligus menambah koleksi kehilangan kerusi PAS. Pemergian Ustaz Nasha dari Parlimen Bachok akan turut sama membawa keluar undi-undi penyokongnya yang setia dan dengan sendiri akan dikutip untuk memenangkan Awang Adek. PAS tetap rugi.

Walaupun tidak digugurkan keahliannya, Ustaz Nasha telah dicanangkan awal-awal lagi tidak akan dicalon semula mewakili Parlimen tersebut. Semuanya berpunca daripada Ustaz Nasha sendiri yang tetap teguh dengan prinsip perjuangannya serta tidak mudah dilacurkan lantaran rakusnya golongan Anwarinas yang telah memakan kepimpinan ulama PAS dalam parti yang semakin bercelaru ini. Seeloknya Ustaz Nasha angkat kaki sendiri dan ianya lebih baik daripada terus bersekongkol dan bersubahat dengan mereka yang menyokong LGBT dalam pakatan parti. PAS tetap rugi.

Gerakan dalaman menghasut pengundi Bachok untuk tidak lagi melihat Ustaz Nasha sebagai wakil mereka sudah  bermula sejak awal kekalahannya di tangan Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden, dan ianya bergerak serentak dengan agenda sulit golongan Anwarinas mengetepikan ulama dalam syaf kepimpinan. Angan-angan dan nyanyian ke Putrajaya yang terus-terusan didendang membuatkan kepimpinan ulama PAS semakin teruja dan mula gilakan kuasa. PAS tetap rugi.

Fenomena penghijrahan pemimpin yang baik keluar daripada PAS dan pemimpin yang bobrok serta kecewa keluar daripada Barisan Nasional memang berlaku sejak dahulu lagi. Samada berjuang atas landasan bebas atau sama-sama menyumbang khidmat kepada rakyat dengan mengimbangi dacing, Ustaz Nasha merupakan entiti boleh menang yang tidak rugi ditaruhkan. PAS tetap rugi.

Apa kata kalau ditambahkan lagi koleksi kehilangan kerusi pakatan pembangkang dengan melepaskan Ustaz Nasha di gelanggang Gombak menumpaskan anak derhaka. Kemenangan tentunya pasti dan PAS tetap rugi sementara PKR menggigit jari. Kekalahan Azmin di Gombak kini hampir pasti walaupun bukan Ustaz Nasha yang dihadapi dek kerana penderhakaan kepada ibunya sendiri. Bertaubatlah segera sebelum pilihanraya semoga malapetaka Allah tidak datang menimpa. Na'uzubillahuminzalik.

Video untuk Azmin bertaubat sudah berada di YouTube


Astaghfirullah Rabbal Baraya...

Aku memohon ampun ya Allah, Tuhan penerima taubat

Aku memohon ampun ya Allah, daripada segala dosa-dosaku

Wahai Tuhanku, tambahkan kepadaku ilmu yang berguna

Dan berikanlah kepadaku, amalan yang dimakbulkan

Dan kurniakanlah kepadaku, rezeki yang meluas

Dan terimalah taubatku, dengan taubat nasuha

Tuesday, 28 August 2012

Hak menayang buah dada : Wanita seluruh negara sepakat menanggalkan baju mereka ( Ratusan lelaki pun menyokongnya)

AMARAN : SILA TINGGALKAN BLOG INI JIKA FIKIRAN ANDA TERGANGGU.


BEBASKAN BUAH DADA ANDA! BEBASKAN MINDA! Semalam, satu hari yang dipanggil "National Go-Topless Day 2012"  berlangsung serentak di seluruh negara melibatkan bandar-bandar utama seperti New York, Phoenix, Venice Beach, California dan Asheville North Carolina.

Kumpulan wanita ini bersepakat mempamerkan buah dada mereka di khalayak ramai sebagai melaksanakan hak mereka untuk berbuat demikian yang bertujuan bagi mengimbangi hak antara lelaki dan wanita di mana lazimnya lelaki memang bebas untuk membuka baju mereka di mana-mana sahaja merka mahu. Mereka memperjuangkan kesamaan gender, lelaki dan perempuan adalah sama.

Perarakan yang juga berlangsung di jalanraya di New York dan sekitar Times Square itu hanya mengenakan seluar dan memakai selipar sahaja tanpa berbaju. Tindakan aktivis hak wanita ini turut mendapat sokongan ratusan penyokong lelaki dan jurugambar (maklumlah dapat snapshot sesuka hati....freeeee!!).  Acara tahunan ini telah dimulakan sejak beberapa tahun lalu bagaimanapun turut menerima bantahan pihak yang tidak sehaluan dengan mereka.


AMARAN : SILA TINGGALKAN BLOG INI JIKA FIKIRAN ANDA TERGANGGU.

Perkara sebegini yang berlaku di Amerika sudah turut mula menular ke negara ini yang di bawa oleh ambabiga dan puak pakatan haram bagi menghalalkan segala-galanya termasuk LGBT dan pluralisme beragama. Inilah juga jadinya nanti..











KLIK SINI : BN masih boleh menang dengan tidak perlu melayan LGBT dan aktivis seperti mereka!

Hypermarket Carrefour belah dari Singapork


Hypermarket yang berasal dari PERANCHIS, Carrefour akan menghentikan rangkaian perniagannya di Singapork dengan penutupan dua premisnya di Suntec City dan Plaza Singapork  sebelum Disember tahun ini. 

Jurucakap Carrefour menyatakan keputusan tersebut diambil keranana prospek pengembangan dan pertumbuhan perniagaan Carrefour yang tidak begitu menggalakkan di negara tersebut.

Di Singapork, pesaing utama Carrefour adalah rangkaian supermarket NTUC Fair Price dan Dairy Farm Group. Penutupan perniagaan Carrefour di Singapork juga mengakibatkan 380 orang akan kehilangan pekerjaannya. Bagaimanapun, pihak pengurusan Carrefour telah berjanji akan bekerjasama dengan pihak-pihak berkenaan bagi memastikan nasib bekas pekerjanya terjamin.

Takut dengan bayang-bayang : PAS tak berani pecat Ustaz Nasha sebab pilihanraya dah dekat


Suatu ketika dahulu, pemecatan Dato' Dr Hassan Ali nampaknya lebih mudah berbanding kali ini dalam isu bekas Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasha. Semasa Hasan Ali tersingkir, banyak tangan-tangan ghaib yang turut memainkan peranan sehingga terkeluarnya beliau dari parti. Berbeza dengan Ustaz Nasha, PAS mengambil langkah berhati-hati kali ini dan tidak sewenang-wenang menyingkirkannya berikutan desakan akar umbi yang melampaui golongan elit dalam parti.

Tambahan pula pilihanraya yang tidak berapa lama lagi, PAS memang tidak sanggup mengambil risiko kehilangan sokongan. Sedangkan tahap sokongan yang diterima parti sememangnya semakin merosot saban hari. Jika dipecat bekas Timbalan ini, akan parahlah lagi keadaannya. Kenyataan pertama terpaksa dikeluarkan daripada kepimpinan PAS melalui Datuk Harun Taib, Ketua Dewan Ulama PAS lantas menegaskan perlunya Ustaz Nasha dikekalkan walaupun keputusan tersebut sememangnya tidak disenangi oleh puak Anwarinas. Motifnya tidak lain bagi mengawal kecelaruan dalaman parti yang mengaku Islam itu.

Namun, dengan mengekalkan Ustaz Nasha dalam parti, PAS tetap juga berdepan dengan risiko yang mungkin tidak diduganya. Bukan menyumbang kepada perpaduan ahli dan penyokong parti, Ustaz Nasha akan terus bertindak sebagai duri dalam daging serta gunting dalam lipatan terhadap perjuangan PAS. Pada masa yang sama beliau akan tetap dianaktirikan walaupun tidak dibuang terus. Sembang strategi serta maklumat penting parti tentunya tidak mudah lagi diperolehi oleh Ustaz Nasha sendiri.

Mengenali Ustaz Nasha yang memang tidak sebulu dengan Anwar Ibrahim, beliau juga tidak akan duduk diam dalam usahanya mempelopori kerajaan perpaduan Melayu-Islam yang tentunya ditentang habis-habisan oleh golongan Anwarinas ini. Satu usaha yang sudah dimulakannya sejak sekian lama dan pastinya tidak akan ditinggalkan begitu sahaja. Usaha ini jugalah yang meresahkan golongan Anwarinas termasuklah juga kepimpinan parti yang pada masa kini amat mengharapkan dan bergantung kepada kelicikan Anwar meraih undi.

Kenyataan pimpinan PAS yang menyokong agar Ustaz Nasha tidak dipecat ditaksir bukanlah ikhlas. Ianya dibuat hanya bersandarkan fomula mencari keuntungan sementara dan semasa bagi meredakan kemarahan akar umbi yang meluap-luap terhadap kepimpinan parti yang dilihat semakin hari semakin bobrok perjuangannya ini. Mungkin buat seketika ini isu Ustaz Nasha mampu dibendung, tapi percayalah ianya tidak akan bertahan lama dalam mana PAS sendiri masih tercari-cari jawapan dan penyelesaian bagi masalah-masalah serta isu yang diciptaknnya sendiri.

p/s : BN boleh menang ( CUBA KLIK SINI )

Rafizi lembu tarik balik cadangan turun harga kereta?


Semenjak semalam, warga kota mula kembali bertugas selepas cuti hari raya Aidilfitri menyebabkan jalanraya utama menuju ke Kuala Lumpur sesak bagai nak rak. Jem giler beb! Kalau setakat keluar rumah pukul 7.00 pagi, jangan berangan lah nak sampai opis pukul 8.00 pagi, sure lewat punya. Kalau kena bos yang kaki jerit, memang terkeluarlah taik telinga dijeritnya sebab staff tak sampai pejabat lagi walaupun dah 8.30 pagi.

Teringat balik cadangan turunkan harga kereta oleh mamat yang famous dengan isu lembu ni, bertambah-tambah lah jem bandar ni, dan akan lebih buruk lagi berbanding machetnya Jakarta mahupun Bangkok. Mana tidaknya, bila harga kereta dah lebih rendah atau lebih murah, makanya yang baru kerja semalam pun beli kereta baru. Begitu juga yang masih dalam kolej ataupun universiti, semua akan guna kereta sendiri. Bertambah parahlah nampaknya keadaan jalanraya Kuala Lumpur ni. Kereta yang lama pun tetap, masih lagi berada atas jalan.

Kerajaan pun masih berbelah bahagi nak laksanakan sistem kemasukan kenderaan ke pusat bandar. Kongsi kereta pun tak menjadi. Kalau ditetapkan sesuatu kenderaan hanya boleh masuk zon-zon tertentu dengan bayaran-bayaran tertentu, pastinya rakyat melalak lagi. Pilihanraya semakin dekat pulak tu. Maklumlah, rakyat Malaysia ni kan manja yang teramat, suruh ikut peraturan pun tak nak, bila kena saman komplen kata kerajaan zalim dan itulah pun mentaliti yang sering diindoktrinasikan puak-puak pembangkang di Malaysia ni.

Video lucah : Better The Devil You Know



Tun M baru cakap sikit jer, semua dah kalut. Masing-masing membuat tafsiran sendiri berkenaan 'better the devil you know than the angel you don't". Tafsiran tu pulaknya yang hanya memihak diri sendiri. Masing-masing mengaku dialah angel tapi yang dikenali, tak nak pulak jadi devil yang tidak dikenali. Begitulah Tun M yang memang terkenal tahap akal budinya, sedikit cakapnya tetapi mendalam kesannya.

Puak pakatan haram kata UMNO lah devil atau syaitan yang dimaksudkan, dan merekalah sebenarnya angel. Iya tak iya jugak, mana tak angel nya kalau buat bermacam-macam jenis dosa pun masih tak tau malu mengadap rakyat dan rasa tak bersalah jer. Kesalahan semua ditolak kepada UMNO.

Puak bebal ni bukannya reti berperibahasa, bukannya paham sindiran. Memang dah jenis telinga tebal nak buat macam mana, kerjanya spin tak habis-habis. 





Click Link : BN boleh menang...

Gila : Tentera jahiliah yang tidak bertamadun berbogel menyokong Putera Harry


Sekumpulan lebih 20 tentera United Kingdom dari Skuadron D, The King's Royal Hussars posing di bawah terik mentari AFGHANISTAN, bergambar bogel dan hanya meletakkan pistol besi di depan pistol mereka sebagai menyatakan sokongan terhadap aksi bogel Putera Harry of England semasa pesta bogel Vegas minggu lalu.

Askar-askar gila ini adalah sebahagian daripada 8,000 penyokong Facebook tentera "Support Prince Harry With A Naked Salute".

Inilah akibatnya jika terlalu memikirkan hak asasi dan kebebasan langsung dilanggar norma serta nilai kehidupan bertamadun. Tiada bezanya dengan rakyat Malaysia yang menyokong kumpulan LGBT dan yang seangkatan dengannya. Zahid Hamidi kena letak jawatan kalau tentera Malaysia jadi macam ni...kah kah kah!

Sumber : thesun.uk

PM ke rumah FD Iskandar beraya (beraya sesajer ker?)


Malam tadi jam 9.00 malam, Perdana Menteri dan isteri telah berhariraya di rumah kediaman Dato' FD Iskandar di Bukit Damansara, Kuala Lumpur. Seramai lebih kurang 1,000 tetamu lain termasuk Timbalan Perdana Menteri dan isteri turut hadir bersama jiran-jiran, rakan perniagaan dan sahabat politik beliau khususnya UMNO Selangor. 

Perdana Menteri yang juga Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor pada Mei lalu telah mengumumkan Datuk FD Iskandar sebagai Bendahari bagi menggantikan Datuk Adnan Buyong. Beliau yang merupakan Pengarah Urusan Kumpulan Glomac dan juga CEO adalah antara calon yang disebut-sebut, berpotensi sebagai Menteri Besar Selangor yang baru selepas Barisan Nasional mengambilalih semula pentadbiran negeri pasca PRU 13 nanti.

Monday, 27 August 2012

Pelik : Disembelih 4 hari lalu tapi masih hidup


Sampai nak putus leher ayam ni tapi masih lagi hidup dan boleh bergerak macam biasa. Kalau makan, nampak makanan yang sama keluar balik di celah-celah leher ayam ni.

Ayam jantan milik Kasmari, 28 tahun dari Gresik, Indonesia yang dibeli di pasar untuk jamuan kenduri anaknya berumur 40 hari telah menggemparkan penduduk, tidak mati disembelih.


"Kami terkejut melihat peristiwa ini. Sebab, dari dua ayam jantan yang dibeli, ada satu  kami sembelih malah tidak mati sampai sekarang," ujar Rosidi Anwar kepada wartawan. Menurut pakcik Kasmari, Rosidi Anwar, dirinya semakin terkejut kerana ayam jantan yang telah disembelih dengan keadaan leher nyaris putus tidak langsung mati.

Bahkan, darah yang keluar dari lehernya diminum kembali sehingga masih hidup. Anehnya lagi, saat diberi makan, makanan yang dimakan masih tetap utuh dan keluar dari leher bekas yang disembelih itu.

"Saat membeli ayam jantan ini kami tidak ada firasat apa-apa. Namun, hanya bernazar jika bayi lahir saya bersama keluarga akan berziarah ke makam Sunan Giri," kata Rosidi Anwar.
-beritajatim.com

Pemimpin Buku Jinggay : Rogol Anak Sampai Dapat Cucu! Gila betul lah..

Meletup lagi kali ini di saat-saat akhir sebelum tibanya PRU 13. Pembangkang dah tak boleh nak angkat muka dah. Lepas satu, satu lagi Allah nak tunjukkan. Katanya pemimpin pembangkang tu kini dalam tahanan polis. Polis mana? Polis bantuan Felda ke polis airport? Kalau merogol sampai mengandung dan melahirkan cucu, maknanya bukan sekali dua tu buat kerja, mau beratus kali rogol tu. Orang tak panggil rogol dah ni, orang kampung panggil INCEST.

Pemimpin pembangkang ni dari parti mana pulak, PAS ke? Atau PKR ke? Atau DAP ke? Atau parti Tupperware? Atau UMNO? (kalau dalam negeri Selangor, pembangkang ialah UMNO....hahahaha, kan dah kantoi!). Dah berapa hari cerita ni keluar dalam blog, semua main sipi sipi je apa hal, kenapa Polis perlu simpan-selamat lagi. Kalau besok pun tak keluar maklumat lanjut dan kisah sebenar, kompom dia orang bohong ni, ataupun ada sesuatu yang tak kena?

Syok sendiri : Pakatan haram mengaku sebagai 'malaikat yang diketahui'. Memang bebal..


Merujuk kenyataan Tun M semasa rumah terbukanya tempoh hari, boleh pulak pakatan haram ni perasan sebagai malaikat yang dimaksudkan. Dah la gitu, bukan lagi 'malaikat yang tidak diketahui' tapi berlebih-lebih laa pulak dia....he he he, nak gelak pun ada tengok perangai dia orang ni, bebalnya tak habis-habis, sudahlah bebal, gila kuasa pulak tuu. Punyalah kemaruknya nak ke Putrajaya. Dah tonggang langgang negeri dibuatnya, boleh dia kata telah mentadbir negeri dengan baik. Dengan bermacam-macam kerosakan moral pemimpin pakatan, boleh pulak mengaku macam malaikat!

Mungkin gambar-gambar kat bawah ni pun gambar malaikat kot!