Followers

Digital clock

Sunday, 20 January 2013

Aljuburi tak boleh tahan tengok punggung terbesar di dunia


Ukur lilit bulat punggungnya yang mencecah 8 kaki amat mengembirakan MIKEL RUFFINELLI, 39, yang terpaksa menggunakan lori sebagai pengangkutan peribadi. Saiz punggungnya yang begitu besar tidak membenarkannya membawa kereta kerana tidak muat. Beliau berasal dari LOS ANGELES, memiliki 4 orang anak, juga terpaksa bergagah untuk melepasi pintu dan terpaksa menempah dua tempat duduk bagi setiap kali penerbangan.

"Saya langsung tidak merasa kekok atau malu dengan bentuk tubuh badan saya. Saya berbangga dengannya kerana sentiasa menjadi tumpuan orang ramai ke mana sahaja saya pergi. Saya juga tidak bercadang untuk menurunkan berat badan saya." ujarnya penuh bangga.

No comments:

Post a Comment