Followers

Digital clock

Wednesday, 9 January 2013

Apa makna ini semua : Bila Isham Rais boleh masuk BUKIT AMAN jumpa IGP dan DIG


Aku macam tak percaya dengan apa yang aku nampak sekarang ni. Orang yang kerjanya maki hamun orang lain, tabur fitnah, hina raja Melayu, hina PM, caci Rosmah boleh bersalam mesra dengan IGP dan Deputy Inspektor General (DIG) atau Timbalan KPN dalam Ibu Pejabat Polis Bukit Aman dan jadi tetamu kehormat. Korang ada merasa macam ni...jangan harap lah weiii. Korang tau tak saper Isham Rais ni? Tak tau pun tak apelah, tak rugi orang Melayu Islam kalau tak kenal dia ni pun.

Apa yang berlaku sebenarnya ni...adakah sebab PDRM kini semakin telus dan terbuka dalam menangani perhimpunan, adakah sebab PDRM menjadi lebih profesional, atau adakah sebab Polis semakin lemah ataupun juga PDRM membuat persiapan bekerjasama dengan pemimpin bakal kerajaan yang baru selepas PRU 13?

Apa jua jawapannya, mintak tolonglah yer....jangan terpedaya dengan janji manis perhimpunan aman oleh mereka. Mereka boleh berjanji tetapi siapa yang mampu memastikan sebarang kejadian rusuhan tidak akan berlaku bila lautan manusia berada di atas jalan. Siapa yang mahu memeriksa apa yang ada di dalam poket setiap orang yang berkumpul itu.

Ini bukannya tuduhan melulu, tetapi belajarlah dari sejarah...




3 comments:

  1. Bleh prya ka beruk2 ni smua? Polis trbuka ka atau polis lemah? Atau dah trkena sndyrum Pak Lah - Jangan Cabar Saya.... Akhirnya skrang apa yg. kita dpt?

    ReplyDelete
  2. MATI IDUP SEMUA PON WA TAK KAN CAYA...

    ReplyDelete
  3. ingat tak apa gelaran yg diberi puak pakatan pada polis? mungkin sekarang ada yg perasan bahawa mereka akan bertukar tuan dan ada yg akan menjadi tuan.

    ReplyDelete